#Zuigen 'the sequal…'

Afgelopen maandag maakte het Twitterversum zich al dan niet terecht druk om @NL_Carglass en de tweets die de aanleiding waren tot #carglasszuigt. En ja voor de critici die nu zeggen dat ik ze alleen maar meer onterechte aandacht geef, ik doe nu er aan mee; maar dit gaat hier niet zozeer over, het is de aanleiding tot… Overigens is @Carglass_NL dus het echte account van Carglass. Maar die is, as we speak, nog erg boring met één enkele tweet. Die zitten echt te vast in hun strategie, is een besluitnemer soms op vakantie?

Dyson stofzuiger

Hoax of briljante inhaker?

Welkom Dyson! Hoax of Inhaker?

Vandaag werd ik geconfronteerd met een leuke inhaker:

Mensen die berichten posten met de tag #dysonzuigtik wil jullie erop wijzen dat wij ons beraden op een beloning voor jullie.

Het eerste wat ik dacht was natuurlijk “Ja, ja; goedkoop om zoiets te kopiëren”. Tenzij het natuurlijk een echte inhaker is! Dan zou het de intro kunnen zijn van een leuke uitvoering of wellicht zelfs wel de eerste social media inhaker campagne!

Ik gaf @Dyson_NL eerst het voordeel van de twijfel; dus snel op de Dyson site gekeken. Jammer geen enkele verwijzing naar een Twitter account of andere social media activiteiten. Ik vrees dus gewoon toch een goedkope inhaker…

Ze zullen het wel weer een social media experiment noemen. Alleen zou ik wel als de wiedeweerga zorgen dat ik van die lijst met volgers afkwam als ik daar opstond ROFLOL! Toen ik dit schreef waren het er 83. Nu in middels 90! Ze willen het wel kwijt btw.

Deel dit artikel met je volgers/ vrienden
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

2 comments on “#Zuigen 'the sequal…'”

  1. Pingback: WTF zegt Carpetright hier over haar eigen reclames? | /cc Couwenbergh Communiceert

  2. Pingback: WTF zegt Carpetright hier over haar eigen reclames? « Herman vindt…

Comments are closed.