Twitter lanceert interactieve gids voor MKB

Twitter is, zoals ik al jaren schrijf, ideaal voor zakelijke gebruikers om een een op een relatie met bestaande en potentiële klanten aan te gaan. Maar Twitter is voor nieuwe deelnemers een platform dat niet 1, 2, 3, te doorgronden is hoor ik regelmatig. Nu kun je dat als bedrijf met enige omvang opvangen door gespecialiseerd personeel aan te nemen, of een expert als consultant in te huren (ik ken er één vrij goed!), maar jezelf goed informeren kan al een heel eind schelen.

Twitter heeft voor het MKB een interactieve website geopend die je stap-voor-stap helpt bij het bepalen van je strategie en hoe je die zou kunnen uitvoeren.

Nadat je de website bezoekt krijg je drie opties die drie verschillende stadia van ‘Twitter snappen’ aangeven.

Van totale ‘newbie’, waarschijnlijk dus nog met een ei als avatar, tot de gevorderde die een stap verder wil zetten.

Ik keek even de optie strategie bepalen en kreeg daarna de volgende vraag:

Op die manier kun je heel makkelijk jezelf helpen bij de volgende stappen naar zakelijk succes met Twitter marketing.

En onthoudt, het lijkt erop dat we nog voor volgend jaar allemaal gebruik kunnen gaan maken van Twitters zelfbediendingsstation voor wat betreft Twitters promoted producten, dus nu al kennis daarvan nemen is vooraan zitten als het gelanceerd wordt!

 

Deel dit artikel met je volgers/ vrienden
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •