LOL: Wendy's maakt 'liefdeslied' uit Twitter reply's!

Socialmedia en Twitter in het bijzonder wordt nogal eens ingezet om te ‘crowdsourcen’; je fans je laten helpen bij iets wat je wilt maken/ produceren. Daarvoor zijn allerlei interessante platformen als Kickstarter en soortgelijke klonen ideaal voor. Maar socialmedia wordt ook regelmatig ingezet door merken om fans te activeren iets met hun ‘liefde’ voor het merk te doen. Wendy’s bracht daar deze week een mooi voorbeeld van!

Schermafbeelding 2014-07-08 om 08.15.22

Wendy’s, in de Vs een bekende fastfoodketen, had ooit een product dat de naam ‘Pretzel Bun’ droeg. Om onduidelijke redenen werd het uit het assortiment genomen. Maar fans pikten dat niet en online via socialmedia werd natuurlijk het ongenoegen geuit.

Daarop besloot Wendy’s het product weer op te nemen en ter gelegenheid daarvan maakten ze een aantal liedjes… Maar niet zomaar, de teksten zijn gehaald uit fantweets en die worden in de clip getoond:

De cheesy (pun intended) video druipt van de zerlfspot, maar er komt meer!

Kijk maar eens wie allemaal voor Pretzel Buns de studio ingingen:

Bron: AdAge

Deel dit artikel met je volgers/ vrienden
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

1 comment on “LOL: Wendy's maakt 'liefdeslied' uit Twitter reply's!”

  1. Pingback: LOL: Wendy's maakt 'liefdeslied' uit Twitter re...

Comments are closed.