8 soorten tweets die interactie oproepen [infographic]

Met Twitters nieuwe stats dashboard die recent ge├»ntroduceerd werd komt de focus van onze socialmedia activiteiten onder invloed van een nieuwe metric. Ik was altijd al een groot tegenstander van een ongezonde focus op nieuwe volgers omdat niet de hoeveelheid volgers, maar de hoeveelheid relevante volgers van belang is (de vergelijking “wat heb je aan 100.000 beliebers als je nippels voor de offshore industrie verkoopt, dan heb je meer aan 1 inkoper van Shell maakt dat perfect duidelijk). Maar Twitters nieuwe dashboard toont je nu ook het ‘engagement’ van je tweets. Engagement is de verzamelterm van alle interactie (favven, retweeten, link klikken, profiel bekijken etc) die je volgers met je updates hebben. Onderstaande infographic van The Media Octopus toont je de 8 verschillende soorten tweets die engagement stimuleren…

Schermafbeelding 2014-07-26 om 10.17.58

8-tweet-structures-to-generate-engagement

klik op de afbeelding voor de grote versie

Deel dit artikel met je volgers/ vrienden
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

1 comment on “8 soorten tweets die interactie oproepen [infographic]”

  1. Pingback: 8 soorten tweets die interactie oproepen [infog...

Comments are closed.